Tisdagen

Avklarad dag!

Frukost
1 stor grov macka med lätt kräftost
1 kokt ägg
blåbär/hallon/ en stor klick mini keso/ 1dl fet yougurt/ ½dl müsli

Mellanmål
2 knäckebröd (tjockare) med lätt kräftost
te

Lunch
2 skivor blodpudding
hemmagjorda potatisplättar
mini keso
en klick hemlagad SYLT (!)
tomat/gurka

Mellanmål
1 äpple
2 lingongrova med lätta, fet ost och rökt skinka

Middag
En stor rödbeta
potatisplättar (från lunchen)
5 små bitar FLÄSK(!)
en stor klick mini keso
gurka

Kvällsmat
En näve hasselnötter

Utmanade mig med både sylten och fläsket. Jag är stolt, några hetstankar har knappt dykt upp alls! På resan drömde jag till och med om att jag hade hetsat och vaknade upp och var osäker på om jag hade gjort det eller inte, det var inte en höjdare så att säga. ;)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0