Våg

Och vill ni veta en till bra sak med att flytta? Jag har ingen våg! Och det känns jätteskönt konstigt nog, jag kommer kunna väga mig max varranan vecka. Mer än så ska inte behövas. Jag tog inte heller med min matvåg då jag anser att den snarare gör mig mer kontrollfreak än frisk. Ett liv utan vågar med andra ord!


Skriv din åsikt
Postat av: Sandra

sv: oj :O du var riktigt smal!



vad skönt! jag hoppas verligen att det kommer gå bra! jag vet att det kommer det! du är grym! :)



igår kväll blev det bara film med gabe, och massa godis! :/ har as mkt ångest och har gråtit hela förmiddagen, och ändå sitter jag här nu och tröst äter . Tjock? eh ja... ne nu ska jag inte vara sånn. Men det är jobbigt som du märker! vad händer idag då? kram!

2009-08-29 @ 12:26:51
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: amanda

låter bra det där med "förbudet" mot vågar i ditt nya hem :) hur ofta vägeer du dig när du har tillgång till våg? varje dag? hur går det med viktuppgången förresten? dricker du några näringsdrycker? har du träffat dietist? jag har ingen aning hur många pannkakor man ska äta... tre tror jag faktiskt... bor du i en liten lägenhet? kraaaaam

2009-08-29 @ 12:55:08
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Emelie

Mycket förnuftigt tycker jag! Bra tänkt:)

2009-08-29 @ 15:31:15
Postat av: Lisa

Så bra gjort av dig!

2009-08-29 @ 17:50:41
URL: http://acceptans.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0