Vill de inte veta?

Detta har jag funderat på många gånger, jag var nyss och spydde, mycket, jag sa som vanligt till min familj att jag skulle ta en snabbdusch, på med duschen, på med vattnet i handfatet och vips lät det jättemycket. Men de sitter precis utanför, bara några meter ifrån mig där jag står med huvudet i toaletten, hyperventilerar, gör illa mig själv och spyr gång på gång. Jag spyr väldigt tyst det gör jag, men inte allt, ibland kommer ljudliga kräkljud och jag får då extrem ångest och nojja över att de hörde mig. Men än har de inte hört mig, eller så vill de helt enkelt inte höra, inbillar sig att det är något annat? Borde de inte undra varför jag tar en massa snabb duschar vissa dagar, jag kommer ut precis som innan, frågar de varför jag inte har blött hår så svarar jag att jag inte vill tvätta håret så ofta.Tänk  om de visste vad jag gjorde mot mig själv.


Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Det är lätt att blunda för det man inte vill se (eller som i det här fallet; höra). De vet nog innerst inne hur det egentligen står till.. (hoppas jag). Har de verkligen ingen aning om hur du mår? Alltså, vet de ens att du är så pass sjuk dom (faktiskt) är?



Fortsätt kämpa vännen, imorgon är en ny dag och du kan fixa det här. <3

2009-08-03 @ 22:28:09
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0