Att skrika

Jag har fått en hel del kommentarer i samma stil, nämligen "men skrik ut dina känslor!" men det är inte så lätt, jag försökte idag men trots att jag gått i teater och musikal så fastnar skriket i halsen på mig. Jag har svårt att skrika, det blir väldigt lamt, tyst och tjejigt. Inte något "få ut alla känslor" skrik. Känns väldigt fail. Jag gick runt och var arg idag istället, haha. Men jag har inte hetsat idag, och nu är det "för sent" att hetsa. Konstigt det där med tankar. Ni ska få veta vad jag ätit idag med snart. Ångesten har legat över mig hela dagen, men jag sket i den.

Skriv din åsikt
Postat av: Bundle

Jättebra att du inte har hetsat idag, det är bara några timmar kvar av dagen och sedan har du klarat en hel dag, kämpa på, du vet ju hur du ska äta resten av kvällen. Kram!

2009-12-12 @ 17:16:02
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Miss JS

Om du inte kan skrika. Testa att kasta saker? Eller skaffa tillgång till en boxningsboll/sandsäck.



.:kram

2009-12-12 @ 18:01:54
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0