Bak

Hihi vad roligt att ni blev så intresserade av vad jag bakade för något! Jag bakade drömmar, frasiga och alldeles underbara. Kanske inte så juliga men mycket goda. Dock har det hamnat för många i min mage nu. :(

I övrigt så klarade jag dagen förhållandsvis bra, jag åt en macklunch (igen!) men den var ändå någorlunda: 2 grova mackor med becell, köttfärs, majs, tomat, gurka och avokado + 1 banan :)

När jag var och tränade för någon dag sedan så var det en tjej med anorexi bredvid mig, eller någon sorts ätstörning i alla fall, det var så uppenbart ändå var det ingen som jobbade där som sa något. På ett av de exlusivaste träningsanläggningarna i Göteborg. Dålig stil tycker jag, hon blev knappast bättre av träningen, hon var i väldigt dåligt skick, att hon dessutom gick omkring i deras logga på sina kläder gjorde mig lite orolig, tänk om hon jobbade där med? Isåfall borde de skämmas, det är att utnyttja och hålla inne på saker alldeles för mycket. Hon hade behövt en kram, dock kändes det skumt om jag skulle göra det som inte kände henne. Tänk att jag var hon för inte så länge sen, vem är jag idag då?

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Gott med drömmar! :)



Det är hemskt att så många tjejer på gymmet har ätstörningar och ändå tillåts fortsätta träna.



Jag var en sådan tjej förra året, tränade alldeles för mycket - och jag påverkades jättemycket av alla andra ätstörda tjejer som tränade tillsammans med mig.



Jag tror att jag fortfarande påverkas mycket av det, så jag har bestämmt mig för att hålla mig undan all gymträning tills vidare.

2009-12-05 @ 22:25:46
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: elin

jag upplevde en liknande sak. det är hemskt att man själv ser det så uppenbart medan andra låter det passera...

2009-12-05 @ 22:48:06
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: danni

Får gymägare kasta ut ätstörda?

2009-12-05 @ 23:56:40
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0