fluxotin

Ökade min dos av floxotin idag som planerat så nu äter jag en tablett (20mg) om dagen, och jag börjar känna av det nu, fast jag fattade inte vad det var först. Jag har blivit jätte svartsjuk och hängig utan anledning så jag antar att det har med det att göra, för just nu är jag bara depp, depp, depp. Men jag får le ändå, snart är det jul och då ska/borde man vara glad?

Skriv din åsikt
Postat av: Dannofino

hur ska du göra med jul , dvs julgodis & julmat osv? :)

2009-12-20 @ 19:16:14
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/
Postat av: Vilde

Alltså, jag tror inte det är tabletterna:) Jag tar 60 mg om dagen och det är vanlig dos för en person med ätstörning. Lägg inte allt på dom. Dom positive effekterna kommer inte för en tre veckors tid. Ge dom tid, dom funkar inte om du inte tror och vill;) Bara säg ifrå omm du skulle vilja prata eller nogot, da kan du ju få min mail-adress=)

Føljer dig varje dag så du är inte ensam<3

2009-12-20 @ 19:57:34
Postat av: Miranda

Det kan vara biverkningarna, men det kan också vara så att du känner efter extra mycket nu och "skyller" det mesta på tabletterna. Jag började på en gång att ta 20 mg, ska snart höja, jag tycker biverkningarna är betydligt mildrare än de andra antidepp jag testat. Hur känner du dig annars då?

Härda ut gumman! Snart är det jul!

2009-12-20 @ 20:19:14
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com
Postat av: Bullen

Man behöver inte vara glad bara för att det är jul... Man får vara sig själv och ta en dag och en timme i taget. Ta hand om dig!

2009-12-20 @ 20:51:22
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Även fast det är jul, så behöver du inte pressa dig själv att dra fram ett leende. :(

Jovisst, det är trevligt och ett leende brukar för det mesta smitta av sig, men ansträng dig inte om inte orken finns där.



Dessutom är det ju inte heller exakt alla som tycker om julen. :)



Fast huvudsaken när det kommer till dig,

är att ta det i din egen takt.

Ta hand om dig själv, unna dig själv saker att göra eller liknande då väl har tiden till den~



Stryckekramar~<3

2009-12-21 @ 21:44:23
URL: http://pigment.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0