Gamla tider

Läste igenom ännu en dagbok och inser än en gång hur sjuk jag varit utan att insett det själv, hemskt. Jag vill ta tag i mig själv nu, ta mig ut ur det.

Jag har knappt något internet därav den dåliga uppdateringen, men det kan väll vara skönt att ta lite ledigt med i och för sig. :)

Förresten, är det någon som sovit längre pga fluxotinet? Jag brukar vakna tidigt och de senaste dagarna har jag sovit länge, det gör jag verkligen aldrig! :O

Om jag inte lyckas få bättre internet snart så önskar jag er en underbar jul och att ni försöker ert allra bästa nu i jul. <3

Skriv din åsikt
Postat av: Miss JS

God Jul raring! <3



.:Kram

2009-12-22 @ 10:07:10
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: Vilde

Jag sover mycket längre, klarar inte stå upp för 11-12:P

2009-12-22 @ 11:09:36
Postat av: elin

sover också längre, framåt halv tio, kanske är det all stress från skolan som släpper?

det har varit riktigt jävligt jobbigt än så länge, men det är bara att kämpa vidare. jag vill må bättre nu verkligen!

god jul på dig också<3<3 :)

2009-12-22 @ 23:40:34
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0