Godmorgon

Idag blir det en bra dag, en läskig men bra dag. Vad ska jag säga till min mamma och pappa? De vet att jag är naiv, att jag är spontan nog att hoppa av en utbildning poff. Men ändå. Min mamma frågade mig igår "men du har ju pratat om hur underbar den är, hur bra alla lärare är, hur bra du trivs, hur mycket du lär dig och hur bra jobb du kommer att få". Jo, det har jag sagt men jag förklarade för henne att det mer var för att inbilla mig själv att det var så det var och att jag egentligen inte hade trivts från första början. Vilket även stämmer, min bästa vän och min pojkvän vet om det och både bad mig känna efter noga vad jag kände, nu har jag känt av tillräckligt. Nu är det ett steg ut i luften, det får bära eller brista!

Skriv din åsikt
Postat av: Miss JS

skickar över en hög kramar Du är bra tjejen!

2009-12-15 @ 07:50:31
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: Miranda

Alltså, på de förra pillrena jag åt. (Atarax, Theralen, cipralex, sertralin, lyrica mm.) gick jag upp i vikt, hade stora pupiller, var ständigt trött och frånvarande. Anledningen var att många av dessa preparat är lugnande, vilket gör en mycket slö. Fluoxetin har ingen lugnade effekt, mer än ångestdämpande (alltså du blir inte slö av dem), samt ges fluoxetin till personer med just hetsätning= det skulle vara förödande om man blev mer sugen om man åt dem.



Lycka till idag! var stark! Du har inget att skämmas över.



Kram

2009-12-15 @ 09:46:06
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com
Postat av: B

Massa peppkramar till dig!!!

2009-12-15 @ 09:47:57
Postat av: lou

lycka till jättemycket idag. du är modig och stark, försök känna det inuti dig!



fint att vi är på ungefär precis samma ställe. jag funderar på att sjukskriva mig från skolan och fokusera på bara mig och imorgon ska jag be om att få dagvård. får jag den skiter jag i skolan, ingen idé att försöka klara två svåra saker samtidigt. utbildningen väntar alltid på mig (och dig), men livet gör inte det!



tusen kramar

2009-12-15 @ 12:11:39
URL: http://straightjacketfeeling.webblogg.se/
Postat av: Malin

det kommer bära, jag tror på dig;

och dina föräldrar kommer förstå när du väl tar modet till dig och berättar för dem hur du egentligen mår. du har trots allt kommit så pass långt som du har nu, och det är långt; du är grym, verkligen. modig som en varg (eller vad tusan det nu är man brukar säga)



svar; har du testat om en kopp te fungerar än? med tanke på att det idag är tredje dagen :) det vore otroligt kul om det faktiskt funkade för andra, och inte bara för mig själv.



och min e-mail; [email protected]



2009-12-15 @ 19:57:07
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0