Hittils

Hittils har dagen gått bra, frukost, mellanmål, lunch, och nyss ett stort äpple. Klarar jag denna dagen (vilket jag såklart ska göra?) så har jag klarat 3 dagar i rad, jippie! :D

Skriv din åsikt
Postat av: Linda

Jovisst va det med både ångest och lite lättnad, för nu hade jag sagt en del. För sen några dagar efter frågade en vän ut mig om det och tvingade mig att berätta, vilket var jobbigt precis då men skönt efteråt, så någon visste. Förresten, jäklar vad bra du är! Kram

2009-12-15 @ 14:13:16
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: L

Jag med! Och vi SKA klara den här dagen! Heja heja heja!

2009-12-15 @ 14:30:42
Postat av: Therese

Tack! Kändes skönt att höra=) Kramar

2009-12-15 @ 14:39:07
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: B

Jag är inne på min andra dag nu. Blir så pepp av dig! Vet du något man kan göra när man får väldigt mycket ångest? Hela jag har skakat sen klockan tio. I normala fall hade jag spytt bort känslan för länge sen men jag vill inte ge upp! Inte idag!

2009-12-15 @ 15:19:44

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0