Irriterad

Shit, är det sådär vanliga människor äter till frukost? .__.
vet du hur många kcal det är?

Svar: Ja det är så vanliga människor äter till frukost, det är så mycket din kropp behöver, även fast du svälter dig. Och nej jag räknar inte kalorier på det sättet och vill inte heller börja. Men okej, jag ska kolla upp, den var på ca 434kcal och en frukost ska vara runt 500kcal så ja den var normal en än gång, jag har tröttnat på liknande kommentarer från dig om jag ska vara ärlig. Jag är inte stark nog att stå emot jämt och det drar ner mig väldigt mycket, jag kämpar som fan för att få i mig rätt mängd, så snälla kommentera inte sådant.

Skriv din åsikt
Postat av: Vilde

Bara en dum person vill säga sådär. Snälla, ta inte åt dig, det är bara för att irritera dig. Om hon har svälthjärna och har tappat greppet om vad sociala og logiska antännar är, så är det hon det är synd om. Nu vet du iallafall vad du inte vil enda upp som;) Kram<3 Så emot! Tycker du är modig, en god frukost är viktigt f¨r forbränningen, hjärnan, tänkandet, ja allt. Synd för dom som inte vågar prova!

2009-12-06 @ 13:43:43
Postat av: Sara

Vilken trist kommentar.. Bra att du inte räknar kalorier och inte tänker börja med det! Det är så lätt att man fastnar och blir fixerad av antal kalorier..

Jag tycker att din frukost lät toppen, blev sugen på att prova den själv :)

Det är en förmån att få följa dig i din vardag, du uttrycker dig så fint och man känner verkligen din starka vilja att bli frisk!

Bra jobbat :)

2009-12-06 @ 13:46:47
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com
Postat av: Josefin

Du behöver verkligen inte ha dåligt samvete för att din frukost skulle vara för stor! Jag har hela hösten ätis en skål med gröt, med en frukt i bitar och nötter, och till det två smörgåsar med keso och avokado, eller smör, ost, gurka och tomat. I min korridor är det ingen som äter i närheten av så mycket som jag gör på morgonen, och det kan vara rättså jobbigt - men jag vet att jag behöver det för att orka! :)

2009-12-06 @ 15:39:54
URL: http://zucchini.webblogg.se/
Postat av: danni

Mina kommentarer är inte för att vara elak? omg

2009-12-06 @ 15:43:57
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: malin

Inte för att vara elak. Är du som komenteterar dessa fasansfulla komentarer helt jävla dum i huvudet? Jag hoppas att du förstår hur mycket den här tjejen kämpar varenda dag, varenda jävla dag är en kamp mot sig själv. Förstår du det? Jag hoppas att du inom snarast framtid skaffar lite självinsikt och inser att sådanna saker säger man inte till en anorektiker/bullimiker.



Till Pinkhelp:

Du verkar vara en stark person, stå på dig. Försök att inte ta åt dig av dessa hemska komentarer. Kämpa vidare så kommer allt att lösa sig.

Jag tror på dig!



2009-12-06 @ 19:59:54
Postat av: Border Girl

Skit i henne gumman! Du ska äta dig mätt på morgonen! punkt slut! Kram

2009-12-06 @ 20:58:13
URL: http://mybordergirl.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0