Kaos

Varför är hela mitt liv i kaos nu? Och det både min kille och min killes mamma säger till mig är att jag måste skaffa hjälp, fastän jag förklarat att jag inte kan göra mer än att vänta på svaret just nu, jag har ju skickat in en remiss men det är väll klart att jag inte får svaret förrän efter jul och nyår? Ändå fortsätter de och när jag förklarar så säger dom att det inte är det dom menar, men vad menar dom då? Jag är förvirrad, ledsen och förtvivlad. Idag ska jag hem till en av mina absolut bästa vänner, shoppa och sedan kolla film, det gör mig nog gott. Han ville träffas idag, men jag tror inte jag är redo än, jag vill känna efter vad jag vill först.

Vill ni veta hur min killes mamma såg att jag var sjuk denna gången? För att jag petade ut gulorna i äggen på julafton. En sådan liten sak, inte trodde jag att folk såg sånt, inte heller att de fattade varför. Visst att folk frågat varför jag gjort det men då har jag sagt att jag inte gillat gulorna. Men hon fattade direkt, och sa även att varenda vuxen som gick förbi mig fattade även om jag inte insåg det.

Skriv din åsikt
Postat av: S A N D R A

Åh gumman! det bästa är att söka hjälp! Din pojkvän och hans mamma vill ju bara hjälpa dig! även om du är förtvivlad och ledsen. Du jobbar på jättebra, men kanske behöver du en posh på vägen? även om du har de allra bästa vännerna och har intressen betyder inte det att de sakerna som gör dig gott i ditt liv ska försvinna! snarare att de ska bli mer av det! du förlorar inget på att söka hjälp, snarare vinner! kram på dig <3

2009-12-27 @ 13:39:04
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: dannofino.

varför peta ut gulorna? det är väl mer fett i de vita :p?

2009-12-29 @ 00:28:15
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/
Postat av: Anonym

dannofino: de innehåller mer kalorier, men det är inte relevant..

det är sånna nojor man får pga sjukdomen. det är jobigt att bli påkommen, jag vet av erfarenhet. men skönt är det väl ändå att se att någon bryr sig och blir orolig?

2009-12-29 @ 17:01:50
Postat av: elin

dannofino: de innehåller mer kalorier, men det är inte relevant..

det är sånna nojor man får pga sjukdomen. det är jobigt att bli påkommen, jag vet av erfarenhet. men skönt är det väl ändå att se att någon bryr sig och blir orolig?

2009-12-29 @ 17:02:16
URL: http://simsalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0