Läsarkommentar

"Jag är inne på min andra dag nu. Blir så pepp av dig! Vet du något man kan göra när man får väldigt mycket ångest? Hela jag har skakat sen klockan tio. I normala fall hade jag spytt bort känslan för länge sen men jag vill inte ge upp! Inte idag!"

Oj, jag vet faktiskt inte, jag har samma problem som dig, att spy har varit som en ångestdämpare. Är det någon av ni läsare som har något tips? Det enda jag har är kaos, är det tillräckligt mycket kaos i mitt liv så brukar ångesten dämpas, men kaos är ju inte det bästa att ha i sitt liv heller så det är nog inte ett så bra tips. En varm famn, att gosa ner sig hos sin kille/tjej, kompis, förälder eller liknande. Kärlek dämpar allt!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0