Lördag

Maten får mig att avstå från saker, jag tänkte gå till biblioteket men nej, för när skulle jag gå? Om jag gick direkt efter mellanmålet så skulle jag hinna bli hungrig innan jag kom hem och på så sätt kanske köpa med mig hets hem, och det får inte hända idag. Så nu sitter jag fortfarande hemma och har ätit frukost, mellanmål och är på väg att laga lite lunch nu. Varför känner jag mig helt handikappad och rörelseförhindrad för?

Nej, nu ska jag se vad jag har för mat hemma. Puss på er!

Skriv din åsikt
Postat av: Magda

Ta med dig melliset till biblioteket och ät det där!

Se inte problemen utan lösningarna. Om du är hungrig på vägen hem, tänk då på vad för gott du ska laga till dig själv till middag! Du är värd bättre och godare än hetsmat <3

2009-12-12 @ 15:45:18
Postat av: Dannofino

ta med en liten nötblandning till biblan kanske? :D är bra och nyttigt och mättande

2009-12-12 @ 21:25:42
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0