Mat

Frukost
2 grova mackor ena med hommus och ena med keso + ½ avokado
1 kokt ägg
järn+c-vitamin dryck

Mellanmål
2 grova mackor ena med räkmjuk ost och ena med 1 ostskiva + gurka
te

Lunch
1 äpple
chili sin sarne (dvs utan köttfärs) + ris +keso

Mellanmål
1 äpple
1 grov macka med keso

Middag
Chili sin sarne + ris

Kvällsmål
1 grov macka + keso + ½ avokado
½ banan


Kvällsmålet är inte i min mage än men om en stund så! Men jag har klarat dagen och det känns riktigt bra, jag hoppas dagen har gått bra även för er?


Update: Ingen avokado till kvällsmat, däremot en hel banan och lite blåbär!

Skriv din åsikt
Postat av: Rebecca

men lila du - samma mat två gånger ju :( variation tjejen! Hur "tidigt/sent" äter du kvällsmål?

2009-12-14 @ 17:25:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0