Mellanmål

1 grov macka med leverpastej, är inte så hungrig idag så får tvinga i mig maten, men man mår bättre om man äter ordentligt. Jag måste inse att jag måste upp till normalvikt. Jag har dock börjat avsky att handla kläder, nu börjar 32/34 bli lite lite lite för smått och det stör mig så otroligt mycket, jag har aldrig tänkt på vilken storlek jag haft utan alltid tagit den minsta, alltid. Och det värsta kunde vara att de var för stora, nu kan kläderna vara både för stora eller så kan de vara för små. Då snurrar allt i huvudet. "Det får inte vara sant!""Nu är det bevisat att jag är tjock..." vad jag nog glömmer bort är att vi alla har olika kroppar och att kläder som säljs t.ex. på Hm är till en mängd olika åldrar, det är väll klart att en 14åring har mindre kropp än en 19åring? Men nej, tydligen inte i min hjärna.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0