Sämst i världen?

Jag känner mig så smutsig, äcklig och sämst. Varför misslyckas jag gång på gång? Varför lär jag mig inte någonting av allt jag går igenom, varför lär jag mig inte av mina misstag när jag faktiskt inser vad som är rätt och vad som är fel!?

Jag vill bli somna, hamna i koma, vakna upp med ett leende på läpparna och tankarna vandrande runt på allt annat än komplex. Är det en sådan hemskt tanke? Jag tycker att den är rätt fin, fast väldigt overklig.


Jag får kämpa ännu hårdare, göra det som krävs, men jag orkar snart inte mer!

Skriv din åsikt
Postat av: Dannofino

Klart du orkar! Och skulle det bli svårt har du massor som stöttar dig. <3

2009-12-11 @ 14:03:15
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0