Skönt

Jag är faktiskt väldigt glad att jag hoppade av skolan, jag behöver det, det känner jag nu. Jag vet inte hur framtiden blir men framtiden är som sagt framtiden och den kan jag inte sia om här och nu. Jag får se vad det bär av, men som min kille sa så har jag ju fördelen av att ha genomgått ätstörningar och kan då kanske utbilda mig till något som hjälper andra att bli friska. Det är inte en dum idé faktiskt. Men först ska jag bli frisk själv. Och jag ska klara julafton det är mitt delmål. Jag SKA klara julafton!

Skriv din åsikt
Postat av: Miss JS

Leva i nuet och inte ha ångest över dåtid eller oroa sig för framtid <3



.:Kram



God Jul raring!

2009-12-23 @ 10:17:04
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: Malin

du är bra och stark kära du! och jag är otroligt glad över att du faktiskt hoppade av skolan; det behövs.



och angående fluoxetinet så kan jag också hålla med om det; jag sover mycket längre, och blir tröttare på dagarna. dock hoppas jag att det går över.



GOD JUL PÅ DIG, njut som attan nu <3

2009-12-23 @ 11:38:03
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0