Torsdag

Ni kanske undrar vad som hände igår? Jag och min kille hade ett gräl eftersom jag hade lovat honom att äta middag men istället åt jag 2 mackor + 2 frukter innan eftersom jag var hungrig, så han blev väldigt sur när han insåg att jag inte ville ha middag sedan. Oj vad sur jag var på honom för att han sa "jamen du måste göra något åt det nu!" fastän jag förklarade att jag sökte hjälp bäst jag kunde. Och han vill också att jag berättar för mamma och pappa, och även att jag ska ha en backup plan ifall jag inte kommer in på dagsvården. Och det har han rätt i visserligen.

Jag fattar det verkligen inte, antingen så pratar vi inte alls om det eller så bråkar vi om det. :S

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Jag och min pojkvän hade också svårt att prata om min ätstörning på ett normalt sätt. Tror att det berodde på att jag skämdes för den och han inte visste hur han skulle hantera den. Han försökte göra en massa saker för att underlätta för mig, men det blev alltid fel - eftersom vi aldrig pratade om vad som var problemet.



Ja, det var konstant missförstånd. Det är jättesvårt att prata på ett lungt och sansat sätt om sådana här saker, men jag tror att det är nödvändigt om det ska funka...

2009-12-03 @ 10:19:49
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0