Dansa eller inte?


(Pinkhelp)

Skulle behöva lite hjälp nu, jag dansar 6 timmar i veckan nu, men jag undrar bara om det är bra eller dåligt med tanke på att jag inte äter särskilt mycket och med tanke på att jag skippar skolan var och varrannan dag, kan det ha något samband? Jag vet att jag kan få sjukintyg så att jag får tillbaka pengarna jag lagt på dansen. Varför jag ens börjar tänka på det här är för att jag är rädd att jag kommer skippa dansen hela tiden ändå pga ångest eller utmattning. Vad tror ni är bäst? Kommer jag få ångest för att jag inte tränar isåfall? Jag tar ju promenader och yogar hemma, har gymkort tills den sista mars med.

Vad skulle ni göra?

<3

Skriv din åsikt
Postat av: Anna

Vad jag skulle göra? Börja äta och sluta träna! Du är alldeles för smal, det är snyggare att vara mer normalviktig.

2009-02-09 @ 15:35:25
Postat av: SaraChristina

Kolla gärna in min blogg :)

2009-02-09 @ 17:15:05
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

När jag var som smalast, vägde då 43 kg till 170cm. Då fick jag träningsförbud av min fotbolls tränare samt innebandy tränare. jag var för smal för att orka med någonting. Hade jag inte slutat så hade jag inte levt idag. I början var det jätte jobbigt att inte få träna men efter ett tag infann sig lugnet och jag kunde koncentrera mig på att börja äta mat. Satsa på att gå i skolan varje dag i stället och kör yoga hemma om du vill träna lite.

Ta hand om dig och jobba på att bli frisk.

kram

2009-02-09 @ 18:21:08

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0