Fredagskväll



Ikväll ska vara en duktig kväll, eller rättare sagt en mysig kväll, jag ska klara av att vara själv och inte hetsäta. Istället ska jag plugga med mitt projektarbete, plugga till ett prov och fortsätta läsa på mias bok "självkänsla nu". Åt just en middag med min familj med:

  • Renstek (tog 3 små skivor)
  • Sallad med olika salladssorter, äpple, tomat, paprika och citronsaft (Tog nästan halva tallriken)
  • Lättkesella (en liten klick)
  • Ett päron som efterrätt
(De andra åt även potatis och cremé fraiche men jaja, jag är glad att jag åt mat och njöt av det!)

Vad ska ni göra i helgen?

Skriv din åsikt
Postat av: elina

låter gott med renstek! ;) självkänsla nu, en jättebra bok, ellerhur? jag har oxå läst den :)



ha det bra! :)

2009-02-22 @ 23:07:20
Postat av: Emma

Duktig du är :) Kämpa på!

2009-02-23 @ 11:00:15
URL: http://perfectbodyperfectsoul.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0