Happy night!



Ikväll ska jag vara med en tjejkompis (som inte vet något om mina ätstörningar dock), hon sa innan att vi skulle bunkra upp med godis till ikväll, jag har bunkrat upp med vindruvor istället eftersom jag har bestämt mig för att jag inte FÅR spy ikväll, äter jag en godisbit så får den helt enkelt stanna i min kropp, och äter jag vindruvor känns det inte lika fräsht att äta godis försöker jag inbilla mig. Huvudsaken är att inte hetsa, jag vill lära mig hantera att stoppa det i tid, jag kan tänka tankar om att börja hetsa och känner redan då av all yrsel och den drogade känslan jag får NÄR jag hetsar, varför den kan komma vid bara tanken tycker jag är skum, men samtidigt kanske det är då man ska gå ifrån sötsakerna och bara sätta sig ner och ta några lugna andetag. Det ska jag prova, min kompis kommer nog tycka att jag är lite konstig ikväll men det får jag tåla. ;)

Ha en bra lördagskväll och tack för alla gulliga kommentarer de betyder väldigt mycket! <3

Skriv din åsikt
Postat av: MAURA

härlig bild!

2009-02-07 @ 15:12:31
URL: http://maura.blogg.se/
Postat av: Gabby

Ja, svårt är det verkligen. Det är konstogt egentligen, för man har inte alls svårt att ta hand om andra. Det som försvårar är att man jämt och ständigt ser sina egna brister.

Men vi ska älska oss själva! <3



Hoppas att du haft en bra dag!

2009-02-07 @ 22:33:24
URL: http://grabby.se
Postat av: Maria

Hoppas det gick bra och att ni hade trevligt <3

2009-02-08 @ 11:52:22

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0