Lycka kan det nog beskrivas som



Jag måste bara berätta om något som fick mig att först bli ledsen och sen väldigt glad igår, en tjej jag pratade med igår som berättade att hon efter att hon läst min blogg verkligen insett att hon hade ätstörningar på något sätt och även satte sig och skrev till ett par ätstörningsexperter, det tycker jag var riktigt starkt gjort. Och jag blev så glad att man faktiskt kan påverka även om man är anonym och inne i ett helvete. Ingen ska behöva må dåligt över att äta, det är en naturlig sak att äta och att må bra. Jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig!

Jag var lite rädd att min blogg skulle börja likna en PRO ana sida, vilket jag verkligen inte vill, eller att den skulle få folk att må sämre, hur upplever ni den? Något jag borde ändra på?

<3

Skriv din åsikt
Postat av: Carro

Sv: Tack, japp det är jag. =D



Ha en jätte bra lördag.

2009-02-07 @ 13:19:49
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Otroligt stark blogg, helt fast i den.

Hoppas allt löser sig för dig.

//Lisa

2009-02-07 @ 14:18:37
URL: http://lizzan83s.blogg.se/
Postat av: A

Jag är ny här. Jag är också ny på att ta tag i mina bekymmer. Men jag vet nu att jag har dem. Det har jag vetat ett tag. Men jag har inte orkat. Inte orkat ta tag i det. Vikten är vad jag kan kontrollera. För kontrollen kan jag inte släppa. Men jag uppskattar din blogg. Den får mig att tänka till.

2009-04-25 @ 03:41:51

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0