Ny dag nya tider?

Gick till skolan idag, applåder till mig? Och jag har gjort klart min läxa nyss, ännu mer applåder. Däremot har jag börjat min morgon med hets och spya. Inga applåder där inte. Jag måste ha mina rutiner, avskyr när jag inser att vi inte har den maten jag vill äta hemma, oftast då hetsen sätter in istället. Mycket dumt.

Men jag åt lunch idag en hel portion (fast med sallad istället för vanliga kolhydrater). Har 3 timmars balett träning i eftermiddag/kväll. Som jag MÅSTE gå på. Igår åkte jag till dansen, och sedan tillbaka då jag kände mig som en förlorare, inte på humör, min kropp OCH mitt psyke ville inte, jag undrar bara varför, för jag älskar att dansa? Men idag ska jag vara där och vara duktig, jag ska klara det. Ingen mera hets idag, det är mitt mål!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0