Sansa mig!



Jag måste sansa mig nu, jag åt ett mellanmål:
  •  5skivor ost (9% fetthalt)
  • 2-3msk ajvar relish (den starka)
Är det för mycket/för lite, jag är så grymt förvirrad nu för tiden. Förut älskade jag att planera maten och älskade att laga mat, vilket jag fortfarande gör, skillnaden är att jag inte längre är säker på vad som är bra eller inte, jag blir bara förvirrad av alla olika kostråd man får till höger och vänster.

Det känns som om mitt mellanmål är för litet om jag hade gjort något ansträngande, men jag har knappt rört mig alls idag, var det ens nödvändigt med ett mellanmål då? Jag försöker verkligen äta och låta maten stanna i magen, men det gör så ont, ångesten knackar på dörren och skriker på mig, men jag ska inte lyssna på den. Jag ska pyssla och tänka på annat.

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Jag har läst runt som sagt,

och du är ju så stark,

som skriver om detta,

som vet att du har en sjukdom.

Du är duktig, tjejen.

Kramar!!!

2009-02-06 @ 19:44:15

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0