Sjukgymnasten

Var hos sjukgymnasten idag, vilket har blivit mer avslappnat nu, det känns redan som om hon börjar förstå mig, fast ändå inte helt än. Jag pratade med henne om sjukintyg till dansen och det skulle jag få, så nu måste jag bara prata med dansskolan och fråga om jag får pengarna tillbaka då eller inte. Hoppas hoppas, annars har jag betalat nästan 3000:- för en veckas dans.

Sen frågade hon om mina rutiner och när jag sa att det andra jag gör på morgonen (efter att ha klätt på mig) är att gå in på toa och klä av mig igen och väga mig. Det tyckte hon inte om. Så jag var tvungen att lova att inte väga mig alls hemma eller någon annan stans förutom hos henne en gång i veckan. Idag blev det dock varken vikt eller blodtryck eftersom vi inte kunde komma in i läkarrummet.

Sen ska jag träffa min läkare nästa vecka, ska bli spännande att se vad det är för person. Jag frågade även om jag kunde få göra en bentätstest eller något liknande. Man måste veta vad man vill för att få det, så jag har bett om en massa olika tester och prover av alla dess slag, men jag vill verkligen veta hur min kropp mår, för jag känner ingenting, jag stänger av alla känslor och tvingar bort allt ont (och gott...) så nu vill jag ha det rätt i ansiktet.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0