Svårt beslut


Yoga och meditation lugnar nog ner mig bra


Jag funderar fortfarande om jag ska sluta dansa eller inte, på ett sätt tror jag att det kommer bli lättare att koncentrera mig på skolan och maten om jag inte dansar men samtidigt är jag rädd att jag ska sluta äta då, fast ser man det på det sättet så kompenserar jag med andra ord maten med träning och det är inte heller bra. Men promenader och yoga hemma får det nog bli trots allt, kanske något gymbesök någon gång då och då men inte så ofta, låter det okej? Vågen börjar gå ner igen, så måste nog ta det lugnt ett tag. De senaste dagarna har jag vägt 47 istället för 48, är 175cm lång så det är väll inte ultimata vikten, och det är så dubbelt när jag väger mig, min sjuka del blir överlycklig om jag går ner medan den lilla friska sida jag har kvar blir glad om jag går upp.

Jag lyckades äta middag idag, och lunch! Dock hetsade jag väldigt mycket på morgonen och eftermiddagen, men jag är ändå glad att jag fick i mig mat, det har blivit lite mindre av det de senaste dagarna, då mina rutiner är helt bortsprungna med lovet.

Men ska hur som helst prata med min sjukgymnast om hon kan skriva ett sjukintyg till dansen isåfall, hon skrev sjukintyg till mitt förra jobb som hon fick mig att sjukskriva mig ifrån vilket nog var väldigt bra, för då var hela jag i små bitar utspridd.

Tack för alla kommentarer förresten, blir jätteglad över att ni bryr er! <3

Skriv din åsikt
Postat av: Tess

Hej 26 årig 3 barns mamma med tokigt inredningsintresse idag la ja upp bilder på mitt vardagsrum men finns på biorummet badrummen å sovrummen i tidigare länkar massor med roliga filmklipp å bilder på barnen

2009-02-09 @ 23:36:25
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0