A good day

Denna dagen ska bli en bra dag, en lyckad dag, en dag som jag ska kunna vara stolt över. Hetsen sitter i hjärnan, men jag har inte hetsat, jag har ätit precis som jag ska, det blir enklare och enklare för varje dag, och jag vet att om jag hetsar idag så kommer jag ha det svårare imorgon och det vill jag ju inte. Men visst det är ganska svårt när kroppen protesterar som den gjorde igår, hela magen svällde upp, bokstavligt talat, och jag kunde knappt stå upp för att det gjorde så ont. Men jag lyckades och för tillfället är det det som räknas, att jag får i mig all mat alltså.

Har gått en promenad i snabbt tempo i ca 45min nu med, så nu ska jag slappa resten av dagen, känner mig lite småsjuk.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0