En hel vecka!

Jag tycker att jag har blivit väldigt mycket friskare sen jag började blogga för ca ett halvår sen, ingen jag känner vet dock att jag bloggar, inte ens min pojkvän, anledningen är att jag vill vara privat i bloggen utan att säga vem jag är, om folk vet vem jag är så kommer jag bli blygare. Hur som helst så uppmanar jag er som har ätstörningar och vill bli friska att blogga om det för det hjälper verkligen med positiva kommentarer från alla söta läsare!


Hur som helst det jag tänkte skriva var att jag ska försöka klara hela den här veckan även om det kanske blir lite kämpigt!

Skriv din åsikt
Postat av: Line

Du klarar denna veckan! Bara bestäm dig, allt sitter i huvet och du VET att du kommer klara denna veckan. Tusen kramar

2009-07-07 @ 11:13:47
URL: http://mandagsbarn.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0