Fail

Jag som skulle klara mig, vara duktig. Jag misslyckades med det idag, jag vill slå mig själv men nej sånt har jag slutat med för länge sen, man ska vara snäll mot sig själv. Men jag är inte snäll när jag hetsar och spyr. Det tär på kroppen. Den vill ha mat och lite sötsaker då och då. Inte allt eller inget.

Skriv din åsikt
Postat av: Line

Kom ihåg att din kropp och digsjälv är det viktigaste du har! Du måste ta hand om den och älska den, jag vet att det är svårt, jag är verkligen inte den som är bäst på att älska migsjälv, men jag försöker så mycket jag kan. Så vi försöker ihop att älska osssjälva, det säger vi tycker jag! Ha så kul ikväll nu :)

2009-07-30 @ 16:38:34
URL: http://mandagsbarn.blogspot.com
Postat av: missh

precis är det så! det e MÅNGA som inte vet om det!

jag har lite tips men jag e inge proffs, bäst e att söka hjälp om du vågar, men jag ska skriva lite tips lite senare ikväll, ok? måste iväg JUST NU, men jag skriver ikväll, kram på dej*

2009-07-30 @ 18:21:25
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: amanda

det är aboslut VÄRT det. DO IT! man kommer hem stark, glad och inspirerad. viktigt att våga vara med sig själv, veta att man klarar sig och att det är ganska behagligt... jag VILL ut på resa IGEN. jag ta del av allt möjligt, känner mig LEVANDE :) det är läskigt samtidigt som det är befriande. tog ett tåg till stockholm, ca 4 h. åkte dit för jag älskar staden, finns mkt att se och göra. ville bort en bra bit så att jag inte kunde åka hem igen på kvällen om jag fick ångest. för ångest fick jag, både en och flera gånger. men den gick att hantera. grät en skvätt, tog mig samma och nu efteråt kan jag LE åt de knasiga situationerna... herregud... turister, turister ;) vad har du för planer till helgen? KRAM!!

2009-07-30 @ 18:47:50
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: missh

VaD EXAKT vill du ha tips o råd/hjälp om? Jag hjälper gärna till!

kram

2009-07-30 @ 21:46:38
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: sandra

Jag vet hur det är. Men se det inte som ett misslyckande. Ett misslyckande är inte att falla, ett misslyckande är att falla och ALDRIG resa sig igen. Men det gör du! Du är stark och se det som ett bakslag, 2 steg fram, 1 bak, 2 steg fram ....



SV: Just precis, man vet inte vad man ska väga.. och det är ju det luriga. Men har du kvar vikt/längdkurva från när du var liten till högstadiet? Då kan man ungefär mäta ut vad man ska väga idag.. men som sagt, när kroppen hittat sin biologiska vikt, så stannar vikten. Den kommer inte och gå upp mer! <3

2009-07-30 @ 23:19:29
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0