FAN!

Okej, detta var INTE vad jag ville, varför gjorde jag det? Stupid! Bråkade med min pappa förut idag och blev väldigt sur, tröstade mig med EN liten chokladbit, tårarna slutade allting verkade okej. Men nej, då slår hetsen till i kroppen, jag börjar svettas, kan inte tänka på annat än sötsaker och hur "tjock" jag blivit. Så jag proppade i mig kladdkakesmet, glass och mackor för att sedan spy upp det. Jag ville så gärna lyckas en hel vecka. Så sjukt sjukt sjuukt gärna! Men jag ska klara resten av dagen, jag har trots allt ätit frukost, mellanmål och lunch bra idag. Och så kör vi samma mål nästa vecka; en hel vecka! Denna gången SKA jag klara det, jag kan ju alltid se denna "veckan" som en uppladdning, jag klarade trots allt 6 dagar, det är inget jag ska skämmas över direkt.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

kämpa på! <3

2009-07-12 @ 16:43:33
Postat av: Malin

svar; kameler ÄR söta! :D



det är jättebra att du lär dig vad du behöver äta & jag tycker verkligen att du är skitgrym!! du klarade 6 hela dagar, förstår du hur stort det är egentligen? du är stark som attan & du kommer fixa det här! bara fortsätt kämpa <3

2009-07-13 @ 11:32:38
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0