Förändringar

Har ju varit så duktig den senaste tiden som ni nog läst, och ville bara säga att min kropp har reagerat på det, jag har som sagt blivit sjukt illamående, men själva kroppen har reagerat genom att mina bröst har börjat ömma som bara den (det har de inte gjort på kanske 3 år, ungefär då jag fick ätstörningarna...) kanske de har lust att börja växa nu? :D Det skulle inte skada enligt mig. Det kan väll inte vara ett sammanträffande? Nej, jag tror min kropp är glad att jag börjat äta faktiskt. Så det ska jag fortsätta med. :)

Skriv din åsikt
Postat av: Mary

Wihooo! Vad glad jag blir när jag läser detta,det är ju fantastiskt! Känn efter i kroppen hur bra den mår och hur glad den blir! <3

2009-07-14 @ 16:09:28
Postat av: Simone

Å vilka vettiga och smarta inlägg du gjort!Vad kul att du har bestämt dig för att bli frisk!Får man fråga vilket BMI du har nu?Hur lång tid tog det för dej att bestämma dig att bli frisk?kram!!

2009-07-14 @ 17:04:07
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Emelie

Jag följer dig varje dag gumman! Du är så himla duktig och gör så snabba framsteg! Fortsätt kämpa!

2009-07-14 @ 19:51:40
Postat av: Sophia

Asså jag måste bara säga att du e så Jäääääääävla duktig, jag har åxå ätstörningar men går i behandöing, du e såååååååå jävla jävla bra som kämpar, du e en sann inspirationskälla :D

2009-07-14 @ 20:15:16
Postat av: Louise

häääärligt :D fortsätt så! kram <3

2009-07-14 @ 21:47:21
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0