Hittils

Den här dagen har jag hunnit med mycket i, eller ja, jag har latat mig en del med, men still. Jag har övningskört, pluggat teori, slappat med en polare, ätit falafel och njutit av livet. Så det blev med andra ord ingen pizza, men falafel är mumsigt som bara den och nästan i klass med pizza då jag slukade nästan hela falafelrullen! Mätt som ett djur fortafande 2 timmar efteråt. Och jag har klarat dagen. Det känns bra, det känns jävligt bra! Och jag har faktiskt tänkt positivt hela dagen!

Dagen i mat

Frukost
1 halvgrov macka med mini keso
1 kokt ägg

Mellanmål
1 grov fralla
1 äpple

Lunch
3 knäckemackor med lätta och fet ost
2 nektariner

Mellanmål
2 knäckemackor med fet ost
1 kokt ägg
2 passionsfrukter

Middag
Falafelrulle

Inte tillräckligt kanske, men jag har inte hetsat idag tack och lov.

Skriv din åsikt
Postat av: Sandra

Gud vad bra gjoooort!! <3<3

2009-07-23 @ 13:00:54
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0