Igår/idag

Jag klarade dagen igår, vi åkte bil i flera timmar och jag fick panik när jag insåg att det inte fanns något vettigt att äta på en vägkrog, första stoppet vi gjorde var på en resturang som bara hade vit pasta med bacon, hamburgare eller vita mackor. Jag klarade det inte och bad mamma att vi skulle åka vidare, hon sa okej, vi stannade och åt pizza, jag åt en halv pizza, det tar fortarande emot att äta pizza men det blir enklare och enklare. Och det är jag glad över.

Jag klarade däremot inte dagen idag, kan bero på att min lunch var så skum, först 3 grova (men sötade) mackor utan pålägg och ett äpple. Sedan någon timma senare lite rökt makrill och en sallad av tomat/gurka/mini keso.

Myskväll ikväll, jag hoppas att jag klarar den, jag vill inte faila inför massa kompisar, jag vet inte om de fattar men jag blir ju inte världens bästa sällskap när jag har ana och mia på hjärnan. Nej jag vill njuta och ha kul ikväll. :)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0