kvällsmat

Min kvällsmat bestod av mager stek med fullkornspasta och sallad, jag känner mig så mätt att jag inte vet vad, men jag ska behålla det, jag ska, ska, ska. Har dock kakor i skafferiet som lockar på mig, det är okej om jag tar men inte behöver jag det? Jag kan likagärna ta ett äpple, lite melon eller yougurt, eller?

Imorgon ska jag till tandläkaren igen, jag hoppas på något sätt att jag bara inbillat mig att det är ett hål igen, det borde jag ha kunnat, annars är det riktigt illa, att jag frätit sönder en lagning på bara några timmar!

Skriv din åsikt
Postat av: sandra

Tandläkaren är inte rolig, iafl inte när man kräks! men lycka till !



sv: yees jag länkar dig :D <3

2009-07-01 @ 23:15:35
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0