Läsare om min frukost

Märker du själv att du drar ner på matintaget hela tiden? Den här frukosten är absolut INGENTING! Att minska matintaget är ingen genväg till att bli frisk. Jag vet att jag låter hård, men det är faktiskt så. Frukosten skall bestå av 25% av det dagliga kaloriintaget. Dvs MINST 500 kcal! Egentligen mer.

Svar: Jo jag märker lite smått att jag dragit ner på den, dels för att ana drar i mig ännu en gång och dels för att jag slutade räkna kalorier, jag åt mer när jag räknade ut hur mycket jag var tvungen att äta, men jag äter i alla fall bättre mellanmål och mer mat i allmänhet. Men ja jag borde verkligen äta mer frukost, jag älskar frukost. Tack för att du påminnde mig! :)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0