Läsarkommentar

Aneleh
Varför behöver du en våg? undrar jag. Egentligen? Är det sjukdomen eller du som "behöver" en våg? Jag har ingen och klarar mig utmärkt! Vet att den bara skulle ge mig ångest... Kram


Behöver och behöver, kan ju vara bra att hålla koll så att jag inte går ner, det är det jag brukar göra om jag inte kollar vikten regelbundet (dock inte varje dag längre men då och då) annars tror jag att jag väger mer än jag gör och äter mindre och äter jag mindre hetsar jag lättare. Så jag måste hålla psyket i shack, men visst hade det varit bra om jag vänjde av att väga mig titt som tätt.

Skriv din åsikt
Postat av: Aneleh

Okej, that makes sense. Alla är vi olika och gör vad som funkar bäst på oss. Ny vecka nya tag! Heja oss!

2009-07-27 @ 20:47:17

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0