Lunch

Fullkornsmackaroner (2dl okokta = en portion enligt förpackningen) + tomat/köttfärsås + grönsaker + en klick yougurt

Nu är jag sjukt mätt, men det var gott och jag har klarat mig hittils idag, och inga hetstankar har dykt upp än. Hur går det för er?

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

*FRUKOST:* grov fralla med två färdigskurna ostskivor + sallad med en kopp earl grey *LUNCH:* räkor med rhode island sås (ORGINAL!) körsbärstomater, sparris, havreknäcke o ett glad mjölk. *MELLIS: två dl yogurt m 1 dl musli, två paranötter o en apelsin MELLIS:* en magnum classic :) more to come :) äter du i sällskap eller alltid ensam? hur lång är du och vad väger du för tillfället? (om du nu väger dig dvs, förstår om du inte gör det) jag själv är 1,69 cm lång och väger 47, 5 .... jobbigt att erkänna.. BLÄ!

2009-07-18 @ 16:15:58
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0