Mår illa

Ush, jag mår sjukt illa och hetsen kryper i kroppen på mig, men jag ska stå ut, jag SKA! Den ska inte få vinna över mig som alltid. Jag vill gråta men det kommer inga tårar. Fy. Det är inte kul längre. Jag har ätit en megastor lunch, och visst jag har räknat på det och logiskt sett så passar det med dagen om jag inte tar ett lika stort mellanmål sen bara. Och jag vet att jag ändå måste ändra till att äta större frukost, lunch och middag för att dra ner på mina mellanmål om jag kommer in på någon utbildning för jag kan inte dra med mig värsta stora mellanmålen till skolan + att det kostar en del, billigare att laga måltider i storkok istället då. Jag ska tänka logiskt, jag ska tänka logisk, jag ska tänka logisk!

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0