Mat

Har i och för sig redan räknat ut hur mycket jag kommer äta idag, eftersom jag åt lite paj (en halv portion men ändå), och hjärnan blev lite spyko, dock ingen ångest, vill bara hålla koll, känns skumt. Men hur som helst så räknade jag ut att jag garanterat inte går utanför mina ramar även om jag äter en stor middag (det blir vilt kött så det är magert, + grönsaker och fullkornsris så jag får ta mycket!) och lite melon på kvällen, GOTT!

Fattar knappt att det inte blir extremt mycket kalorier med tanke på att jag ätit både choklad och paj idag, men mina stora måltider är ganska kalorisnåla, måste äta hur mycket som helst, ni anar inte hur stora portionerna är! Men jag har vägt allt så att jag ska veta hur mycket det verkligen är eftersom jag har en tendes att tro att jag fått i mig mer än jag har... Heh.

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

bra sweetnose, you go girl :)

2009-07-11 @ 16:28:57
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: amanda

nu "tvingar" jag i mig mellis, trots mättnaden som spökar och hänger i efter lunchen för snart fyra timmar sedan. måste fortsätta. ÄTA. det blev två färdigskurna västgöta klosterost skivor och ett äpple. tjocka skivor är gott :)

2009-07-11 @ 16:32:40
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: amanda

kroppen börjar sakta med säkert vakna till liv, hungern är större än vanligt. jag är tröttare än vanligt oxå, tror jag lyssnar mer på dess signaler. de senaste nätterna har jag sovit nio timmar. såååå skönt. har tyvärr dissat en del kompisar som ville festa, men jag tror att man måste ta det lugnt. vila och äta helt enkelt. vad gör du annars om dagarna? jobbar? pluggar? :) kraaam

2009-07-12 @ 09:25:39
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0