mat dag

Frukost
2 grova (sötade) mackor med mini keso
1 dl fet naturell yougurt + blåbär/hallon + 1 päron

Mellanmål
3 grova (sötade) mackor utan pålägg

Lunch
2 grova (sötade) mackor utan pålägg
1 äpple

Mellanmål
Rökt makrill
tomat/gurka/mini keso

Hets
Nötter
Godis
Glass

Spya

Mackor
nötter
godis

Spya

Middag
Köttfärsås/tomatsås (med kantareller i) + broccoli


Inte världens bästa dag, men tänkte att ni skulle få en inblick i hur mina vanliga dagar som jag inte klarar brukar se ut, det är ganska kaos. Och jag vet varför jag hetsade; alla mackor fick mig att tänka panikartat. Jag har extrem ångest nu efter middagen med, trots att jag var den enda som inte åt pasta, det var vit pasta med olivolja på. Nej, jag klarar inte det idag.

Ikväll blir det mys, men jag tvivlar på att det blir mer mat, möjligen frukt, möjligen ägg och kanske någon macka. Jag hoppas nästan det för min kropps skull, även fast ångesten är stark och jag känner mig tjock.

Skriv din åsikt
Postat av: Lisa

Starkt gjort att äta nästan riktig middag efter hetsen! Du har kommit långt som tar nya tag så snabbt!

2009-07-28 @ 21:15:06
URL: http://acceptans.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0