Mat hittils

Frukost
2 halvgrova mackor med lätta, tunna skivor fet ost och salami (!!!)
1 kokt ägg
vattenmelon + persika

Mellanmål
1 halvgrov macka med lätta och salami
5 lakritsbitar (!!)

Lunch
1 kokt ägg
2 halvgrova mackor med lätta och krämig sill
vattenmelon
Några jordnötter
2 bitar 70% mörk choklad
3 dragerade choklad jordnötter (!!)

Det har nästan bara blivit frukostmat hittils och onyttigt men jag har inte hetsat utan unnat mig det!

Skriv din åsikt
Postat av: otto

åh frukostmat är typ det godaste som finns! haha :) Du är duktig!



Sv: Okej :)

Så kände jag också i början, bli frisk, men inte gå upp i vikt..vad underbart det skulle vara. Men, det är helt fel tankesätt som sagt :p



Hur är det med dig, har du några "fobier" inför olika mat ?

2009-07-15 @ 23:46:42
URL: http://oottoo.bloggagratis.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0