Mat söndagen

Frukost
2 halvljusa mackor, en med lätt&lagom/fet ost/salami, och en med skivad leverpastej och gurka
1 kokt ägg

Lunch
3 knäckebröd + 100g makrill i tomatsås + 40g rostade jordnötter + 13g mörk choklad (en sådan bit)

Mellanmål
1 äpple + 50g mörk choklad med mandlar i

Middag
1 nektarin + 3 knäckemackor + keso + 1 passionsfrukt

Mellanmål
2 nektariner + 50g mörk choklad med mandlar i + 1 knäckemacka

Totalt
1996kcal

Inte bästa dagen sett ur näring kanske, men jag har haft en bra dag, fullt upp, jag har inte hetsat, chokladen har jag unnat mig och verkligen njutit fullt ut av, det var inte heller meningen att jag inte skulle äta någon riktig lunch eller middag, men det bara blev så. Det är dock lite för lite kalorier så ska fixa lite melon, yougurt och en macka och sätta mig framför tvn nu. Ha en underbar kväll, jag äter bättre måltider imorgon, men jag njöt verkligen av allt jag åt idag, mumsigt värre var det kan jag lova! Ingen ångest idag heller, helt underbart, sådana här dagar vill jag ha mer av! Ska försäka utmana mig med pizza om någon dag tänkte jag, dela en pizza med en kompis och bara chilla, leva ett normalt liv. Puss

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

ser ut som en njutningsfull dag :) jag älskar choklad lika mycket som du tror jag. hähä. idag har jag ätit två bitar riiiktigt mörk, lindts med 85% kakao. testa DEN, you will love it :) som mellis blev det en magnum classic. tar en sådan istället för näringsdryck. flera hundra gånger godare. hähä. några planer för morgondagen? hur gammal är du? vågar du svara på VAR i landet du bor? liiite småintresserad är jag ;) KRAMAR!

2009-07-19 @ 21:34:06
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: lillis

Tycker dagen såg super ut! Med ditt kvällsmål också! Säkert alla näringsämnen! (bättre än mina mål i alla fall hah)



Du är så duktig! Du koommer bli frisk snart! <3

2009-07-19 @ 21:55:15
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Vilken dag! Fy fan va stark du är!!!!

2009-07-19 @ 22:17:27
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: sandra

Ser ut som en fin dag och god mat! Men inget man kan leva på. Äter du aldrig lagad middag å sådär? eller är det svårt? Kämpa på gumman! Finns vid din sida <3

2009-07-19 @ 22:42:36
URL: http://backtofuture.blogg.se.se
Postat av: Jennie

Okej, jag har kollat på tabellerna på BMI.se och på en annan sida. Jag vet att läkarna rekomenderar ett BMI mellan 20 och 21. Nej jag vill verkligen inte gå igenom något sådant. Läser din blogg + några andra för att just bli avskräckt från att gå ner dom där kilona.

Fast du om någon kan nog förstå om den viljan att gå ner. Att bli nöjd.



Hoppas att din kväll fortsatte på samma sätt som resten av dagen igår.

2009-07-20 @ 08:20:21
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0