Mia fick mig en gång, en!

Jag ska klara resten av dagen och skratta åt ätstörningen, jag ska äta det jag vill, jag ska umgås med mina vänner, äta god mat, grillat, kött, grönsaker, bröd och njuta av det. Jag vet inte om jag själv fattar att jag måste gå upp i vikt. Men det måste jag, några kg åtminstånde. Jag måste upp på ett normalt BMI, om jag sedan går ner trots att jag äter som jag ska är en annan sak, men jag ska hålla mig över 50kg, jag var så rädd för att väga 50kg, men nu ska jag inte under 50kg igen, inte värt det helt enkelt! Jag ska njuta av livet och jag ska fixa resten av veckan, klarar jag resten av veckan betyder det att jag har klarat 12 av 14 dagar, jag som knappt klarade en enda dag för bara några veckor sen. Jag gör framsteg! :)


Njut av livet, njut av maten och njut i eran kropp för det är den enda kropp ni har!

Skriv din åsikt
Postat av: Otto

Sv: Okej, jag förstår. Det kommer bli enklare och lättare ju längre tiden går och du får in matvanorna :)

Helvete att vi ska! haha :p Just nu, vet jag inte riktigt vilken vikt jag ligger på, men jag ska väga mig imorgon på sjukhuset så får reda på det då. Men förra gången jag var där vägde jag 45,9 kg, så totalt har jag gått upp 4 kg nu :) Jag är 166 cm . Min normalvikt ligger runt 50 kg.



kram

2009-07-14 @ 19:49:51
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Skönt är väl fel ord, men du förstår nog, att läsa om nån i samma sits. Jag är såååå nära att nå 50 kg, och var så satans rädd för det. Men vilken skillnad, man orkar ju göra saker nu! Orkar le, orkar skratta, orkar gå upp ur sängen, orkar leva. Helt otroligt. Kämpa på! Kram från Maja

2009-07-14 @ 20:04:37
Postat av: maja

det var från mig :)

2009-07-14 @ 20:05:01
URL: http://aanxious.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-14 @ 20:13:55
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0