Min dag

Jag lyckades idag, woho! Tredje dagen denna veckan, det är bra för att vara mig just nu.

Min dag har sett ut som följande:


 

Frukost
2 grova mackor, en med makrill i tomatsås på tub och en med tonfisk/ost på tub
1 kokt ägg
jordgubbar, mini yoggi och ½dl müsli

Mellanmål
1 stor skiva melon
1 kokt ägg

Lunch
1 äpple
1 grov dubbelmacka med en röra av 2msk mini keso och en liten hemlagad pannbiff

Middag
1 grov fralla
Lite nötter
1 äpple
1 Sharonfrukt
1 glass (sån med 99kcal)

Kvällsmat
En stor men ganska grov fralla
Melon och ca 1,5-2dl mini yoggi

Kunde ha ätit mer, jag vet, men samtidigt så har jag träffat massa folk och inte hunnit med idag, det var någon som påpekade att jag inte åt någon riktig lagad måltid, fast det gjorde jag ju igår, lunchen? Jag grillade och fixade allting, det är så mina måltider ser ut, ogillar för det mesta kolhydrater i form av ris, pasta och potatis. Grovt bröd fixar jag däremot, där av alla mackor. ;)

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0