Ny vecka

Ny vecka och nya tag, jag började min dag med en stor, härlig frukost och gick sedan en promenad med min hund (ca 1timma i snabbt tempo), kom hem och körde en av carmen elektras "strip aerobics" (dock var det nästan bara dans-styrketräning med egen vikt) i ca 50min. Har just ätit 2 grova mackor med keso och rökt kalkon och ska strax kasta mig in i duschen. Jag älskar att känna mig så här, känslan efter att man har tränat och ätit. Den är mysig som bara den, man känner sig stark, snygg och konstigt nog fräsch!

Ska börja med en ny katogeri sen med tänkte jag; veckans utmaningar! Jag ska ha en ny utmaning varje dag, och skriva upp dom här i början av varje vecka och checka av dem efter hand, om det är någon som är på så får ni gärna följa på och om ni vill kan ni byta ut några som inte passar er mot något annat, något som utmanar er helt enkelt!


Tycker det är lite lustigt att hon har dessa kläderna på sig i max en halv minut i början som ett intro och sedan som ett avslut efter träningen när man inte fick lära sig varken att dansa eller strippa i den jag gjorde idag. :P Men bra träning var det ändå.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0