Stolt som ett bi!

Idag är jag stolt som ett bi, verkligen. Jag åt en bra frukost och tog en extra macka för att jag inte var mätt så totalt var frukosten:
1 kokt ägg
1 grov macka med makrill i tomatsås på tub
1 grov macka med mini keso och rökt kalkon
8 jordgubbar med ½dl lättkesella och 1dl turkisk yougurt light (3.5%fett) och ½dl müsli


Sen åt jag ett stort mellanmål:
1 grov macka med makrill i tomatsås på tub
1 äpple
1 köttbulle
1 grov knäckemacka med färskost

Sen blev det lite konstig lunch, men jag är stolt över att jag vågade äta bullen med alla andra
1 bulle
1 äpple
lite grillad kyckling, paprika, zuccini och rödlök (dock inte så mycket kanske 2dl mat totalt)

Skriv din åsikt
Postat av: Sara

Hej! Låter ju jätte bra det där. Du mår väl mycket bättre nu med va? tänkte på ork och energi o sådär? Hoppas allt är bra/sara

2009-07-04 @ 17:45:51
URL: http://wilwariiin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0