Varför?

Varför håller jag på och hetsar när jag vet att det bara gör mig förvirrad, jag vet inte hur mycket jag fått i mig idag, eftersom jag hetsat och en hel del har åkt upp, jag vet inte om frukosten åkte upp den med eller om jag fick upp all hets ens. Det gör mig förvirrad, vad ska jag äta nu? För lite eller lagom? Det rätta svaret är lagom, men detta är anledningen varför jag klassas som anorexi och inte bulimi fastän jag hetsar varje dag. Jag måste se till att sluta hetsa och börja äta. Mitt mål idag var att äta pizza och det målet ska jag hålla, oavsett om jag ska vara med min kompis eller inte. Pizza är grejjen idag, helt klart. Fast jag tror inte jag får i mig en hel pizza, men en halv pizza känns mycket det med, och är en utmaning det med. Anorexin ska inte vinna över mig!

Skriv din åsikt
Postat av: Jennie

Har du inte både anorexi och bulimi som diagnos? Låter konstigt. Med atnke på det du skriver om din hetsätning och sen att du spyr så både du vara dubbeldiagnostiserad.

2009-07-21 @ 12:03:52
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: otto

SV: Vanlig keso :) har funderat på att köpa mini, men är den lika god? ;p

2009-07-21 @ 18:05:52
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: amanda

hej hopp. hur gick det med pizzan? :)

2009-07-21 @ 19:52:52

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0