Vikt

Vägde mig imorse, väger 51kg nu, har med andra ord gått upp ca 1,5kg på ca 2 veckor. Känns både dumt och bra. Lite ångest är det självklart men samtidigt så vet jag att jag måste gå upp i vikt och att jag mår bättre av att gå upp, jag har faktiskt inte haft så mycket ångest över min kropp som jag trodde att jag skulle ha. Jag har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv. Lite omskakande är det faktiskt. Vad kommer hända nu?

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

åh hjärtat. du är sååå duktig. blir alldeles varm när jag läser ditt inlägg. förstår din ångest, men du verkar ändå ta det hela med viss ro? :)kämpa kämpa KÄMPA :)

2009-07-11 @ 12:21:12
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Hanna

Du är fortfarande liten, du är mycket längre än mig och väger nu lika mycket. och jag mår inte helt bra av min vikt. 51 kilo gör ingenting =) kämpa kämpa, stäng av alla monster.

2009-07-11 @ 13:28:05

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0