Vikt

Vägde mig just och vågen stod på 50.1kg kanske inte låter varken mycket eller fruktansvärt lite men det är hur som helst min högsta vikt på öhm, minst 3 år, och det skummaste är att jag snarare tänkte "jaha..." istället för "ohnooo! MÅSTE BANTA!" ett steg framåt, samtidigt vill jag inte rusa upp i vikt och bli mullig bara för att jag blir frisk. Men har hört att man sväller i början för att sedan gå ner svullnaden eftersom kroppen efter ett tag fattar att den inte behöver spara inför ännu en svält.


Skriv din åsikt
Postat av: Emelie

Det är precis så som du skriver. I början när man "börjar äta igen" sväller kroppen otroligt mycket. Efter varje måltid känns magen enorm och uppsvullen. Det är givetvis för att man inte är van att få mat. Det är detta som också gör det så svårt att bli frisk. När man ser sin uppsvullna mage är det lätt att tro att man "blivit tjock". Men om man fortsätter äta normalt fattar snart kroppen och svullnaden går ner. Kämpa på hjärtat!

2009-07-04 @ 11:31:55
Postat av: a

vad bra och skönt det måste kännas för dig! :)

2009-07-04 @ 12:02:12
Postat av: sandra

hur lång är du?

kämpa på!

2009-07-05 @ 15:06:40

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0