Ångest

Jag har fortfarande ångest för igår, jag lyckades äta perfekt ända tills 20.00 eller 21.00 så hemskt, jag vräkte i mig godis och chips på festen, jag vet inte om alla andra märkte det eller inte, jag försökte vara diskret, min pojkvän hade däremot märkt det så när vi låg i sängen och han inte fick se min mage så sa han att jag inte fick gå på toa på minst en timma. Och att jag var vackrast etc. Jag gick däremot på toa innan och spydde, men knappt någonting, jag insåg att det satt som en klump i mig och att det inte var värt det, men jag mår fortfarande dåligt för det, det var alldeles för mycket, kanske 8portioners godis och chips. Jag vill inte ha det i mig! Men jag får inte ta ut det på dagens mat, jag ska äta precis som vanligt ändå.

Men midsommar var jättekul i övrigt, jag stod över tårta vid lunch och åt istället jordgubbar, vid eftermiddagen åt jag däremot tårta och behöll den och njöt av den, det var det på kvällen som förstörde allt.,

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0